De vrijwilligers van Hollandia zitten niet stil.

23 januari 2021 19:00

Jan Huizinga

Met veel inspanning is het vandaag gelukt om 3 doelen weer gebruiksklaar te maken. Door de lasser Ed van Rijswijk van de Venelaan uit te nodigen zijn ze weer gebruiksklaar gemaakt. Aluminium is zeer stootgevoelig en bij het niet goed behandelen is kans op breuk zeer aanwezig. Laat de doelen niet  vallen want dan zitten we volgend jaar weer in de in prijzen.

doeltjes.jpg

Verder heeft Stefan Zwier de grasmaaier nagekeken. De keerkoppeling was niet goed afgesteld zodat de kans bestond dat je overal tegenaan kon rijden, levensgevaarlijk. Hij heeft de maaier opgehaald met de grootste trekker van firma de Wit, je weet wel die alle grondwerkzaamheden doet in Hoorn en omgeving. In samen spraak met Breider is uiteindelijk het probleem opgelost.

Grasmaaier.jpg

Jan Huizinga