Hollandia JO14-2 wint met 4-0 van LSVV JO 14-1

3 oktober 2021 18:15

Verslag en foto; Heidi de Heer

Zaterdag behaalde Hollandia een belangrijke overwinning op LSVV, De spelers van Trainer/coach Ramon van der Pal en zijn assistenten Rob Tol en Gijs Meijer bezetten met het talentvolle team een tweede plaats op de ranglijst van de Hoofdklasse B.
Hollandia 014-2 viert op de foto de 2-0, gemaakt door Tijme Bakker.
Hollandia: Joost, Sem, Jesper. Mees, Naut, Thijs, Guilliendro, Jim, Dodi, Sem, Eva (aanvoerster), Levi, Thijme, Jhendley en Thieme.
De wedstrijd werd uitstekend geleid door de heren Frank Detmers, Rob Tol (Hollandia) en Wouter Sloof (LSVV)
Volgende week 9 oktober is SVW’27 JO14-1 de volgende tegenstander, deze wedstrijd begint om 10:45 uur in het Julianapark.

DSC_0831_002.JPG
Hollandia 014-2 viert op deze foto de 2-0, gemaakt door Tijme.
Bron: HVV Hollandia