Fred van der Kooij verrast met een koninklijke onderscheiding.

26 april 2022 20:15

Martijn Mak Foto: Marcel Rob

Dertien koninklijke onderscheidingen werden tijdens de traditionele lintjesregen uitgereikt door de gemeente Hoorn. De gedecoreerden waren dinsdag door hun familieleden naar het Statenlogement in Hoorn gelokt. Daar wachtte burgemeester Jan Nieuwenburg hen op en stond koffie en lekkers klaar. Hij sprak de gelukkigen een voor een toe en speldde de onderscheidingen op.

Fred van der Kooij is benoemd tot Lid in de orde van Oranje-Nassau vanwege zijn verdiensten voor de voetbalvereniging HVV Hollandia, de volleybalvereniging NIVO en de woonzorgcentra ’s Avondlicht en Westerhaven.

Fred_vd_Kooi.jpg

Bron: NHD