Eenvoudig geld verdienen voor je club?

24 mei 2021 12:00

KNVB

Beste Hollandia,
Zowel sportief als financieel gezien was het voor veel voetballers en verenigingen een pittig jaar. Op sportief vlak hopen we natuurlijk op versoepelingen van de maatregelen zodat er in de zomer wellicht nog iets mogelijk is als het gaat om trainen en het spelen van (onderlinge) wedstrijden. Om verenigingen op korte termijn een klein financieel steuntje in de rug te geven, organiseren we voor alle voetbalverenigingen in Nederland de 'Amateurvoetballoterij'.

Verdien eenvoudig geld voor jouw vereniging
Met de Amateurvoetballoterij kunnen verenigingen extra inkomsten genereren voor bijvoorbeeld nieuw trainingsmateriaal, het opknappen van de kantine of het organiseren van een leuke activiteit voor leden of vrijwilligers. De Amateurvoetballoterij is zo opgezet dat alle verenigingen met minimale inspanning, maximaal resultaat kunnen behalen.

Prijzen
Meedoen aan de Amateurvoetballoterij is heel eenvoudig en volledig digitaal. Langs de deuren om loten te verkopen? Dat is niet nodig. Je roept leden, vrijwilligers en andere betrokkenen via de app, mail of sociale kanalen op om loten te kopen. Een lot kost slechts E 2,50. Deelnemers maken kans op te gekke prijzen en 80% van de opbrengst gaat rechtstreeks naar jullie club. Om het nog makkelijker te maken stellen we standaard promotiemateriaal beschikbaar waarmee je de Amateurvoetballoterij eenvoudig onder de aandacht kunt brengen en mensen op kunt roepen jouw vereniging te steunen.

Met ieder lot maken deelnemers kans op door de KNVB gesponsorde prijzen. Daarnaast kun je als vereniging prijzen toevoegen waar alleen de deelnemers die jouw club steunen kans op maken. Een mooie gelegenheid om lokale partners en sponsoren van jouw vereniging in de etalage te zetten of zelfs nieuwe sponsoren te werven.

Lees alles over de amateurvoetballoterij >

Alle amateurverenigingen spelen automatisch mee. Kopers van een lot kunnen hierdoor altijd hun favoriete vereniging selecteren en steunen. Zonder actie te ondernemen kun je dus al een kleine bijdrage verdienen voor jouw vereniging. Wil je als vereniging echt niet meedoen? Stuur dan een mail naar [email protected].

Succes allemaal!

Sportieve groet,