Steun Hollandia

25 juni 2021 14:00

Sara Kluft

Voor € 2,50 per lot steun je onze club én maak je kans op te gekke prijzen.
De Amateurvoetbal loterij is gestart!
We hebben jullie eerder geïnformeerd over de mooie kans voor iedere amateurvoetbalvereniging; de Amateurvoetbal loterij. Met deze loterij genereren verenigingen eenvoudig extra inkomsten voor de vereniging of een specifiek doel. De Amateurvoetbal loterij is zo opgezet dat verenigingen met minimale inspanning, maximaal resultaat kunnen behalen. De loterij is gestart op zaterdag 12 juni en loopt t/m maandag 12 juli.

Beste Willem,

De Amateurvoetbal loterij is gestart!

Nieuwe hoofdprijs van €5.000,- voor de vereniging!
Sinds vandaag hebben we zelfs een nieuwe hoofdprijs toegevoegd aan het prijzenpakket. En wat voor één?! Iedereen die meespeelt met de Amateurvoetbal loterij maakt nu ook kans op de hoofdprijs van €5.000,- voor degene met het winnende lot én €5.000,-, èn voor de vereniging waarvoor het lot is gekocht! Bekijk het prijzenpakket hier .

Ga alsnog aan de slag met je eigen pagina
Intussen zijn er zo’n 200 verenigingen die een eigen pagina aangemaakt hebben, daar eigen prijzen toegevoegd hebben en daar ook bijhouden welk team van de vereniging de meeste loten verkoopt. Je kan deze unieke pagina nog steeds aanmaken en zo meer loten gaan verkopen. Klik daarvoor op onderstaande link, maak een account aan en kom op jouw verenigingspagina terecht. Je voegt dan de eigen clubkleuren en prijzen toe en je kan aan de slag met het promotiemateriaal.

Klik hier op de bestelpagina van Hollandia

Stimuleer de verkoop
Om de lotenverkoop nog makkelijker te maken stellen we standaard promotiemateriaal beschikbaar waarmee je de Amateurvoetbal loterij eenvoudig onder de aandacht brengt onder de leden, vrijwilligers, ouders en andere groepen binnen jouw vereniging. Andere tips om de lotenverkoop te stimuleren zijn;

1. Deel de link van de loterij niet alleen via social media maar ook via WhatsApp! Stuur 'm door in de appgroep van de trainers, het team, de ouders, familie, vriendengroepen etc.
  2. Voeg prijzen aan jullie eigen prijzenpakket toe die een ''ware ervaring'' zijn voor degene die hem wint. Denk aan een wedstrijd van het eerste elftal bekijken vanuit de spelers dug-out, of een keer mee trainen met de selectie.

Vragen? Check de FAQ .

Iedere vereniging doet automatisch mee
Alle amateurverenigingen spelen automatisch mee. Kopers van een lot kunnen hierdoor altijd hun favoriete vereniging steunen. Zonder actie te ondernemen kun je dus al een kleine bijdrage verdienen voor jouw vereniging. Wil je als vereniging echt niet meedoen? Stuur dan een mail naar [email protected].

Jouw vereniging al aangemeld?
Heeft jouw vereniging zich al aangemeld en de verenigingspagina aangemaakt? Dan is deze mail natuurlijk overbodig, waarvoor onze excuses. Veel succes met het verkopen van zoveel mogelijk loten. Kijk hier voor tips en handvaten voor een succesvolle loterij .

Succes allemaal!

Sportieve groet,