Hollandia J014-2 knokt zich naar een 4-1 overwinning.

9 oktober 2021 20:00

Heidi de Heer

Zaterdag 9 oktober behaalde Hollandia JO14-2 een belangrijke overwinning op SVW 27 J014-1. De spelers van Trainer/coach Ramon van der Pal en zijn assistenten Rob Tol en Gijs Meijer bezetten met het talentvolle team een tweede plaats op de ranglijst van de Hoofdklasse B.
Hollandia 014-2 viert op de foto de 2-0, gemaakt door Tijme Bakker.
Hollandia: Joost, Sem, Jesper. Mees, Naut, Thijs, Guilliendro, Jim, Dodi, Sem, Eva (aanvoerster), Levi, Thijme, Jhendley en Thieme.
De wedstrijd werd uitstekend geleid door Gijs Meijer en Rob Tol (Hollandia) en Lucas Versluis (SVW ‘27)

Volgende week 16 oktober is FC Purmerend JO14-1 de nummer één de volgende tegenstander van Hollandia J014-2 die op de tweede plaats staan in de Hoofdklasse B. Deze wedstrijd begint om 10:30 uur in het Sportpark Weidevenne, Savannestraat 51, 1448WB Purmerend.

DSC_1651_002.JPG
Bron: HVV Hollandia