4e Divisie-duel Hoogeveen - Hollandia live op Hoogeveen TV

27 februari 2023 16:45

Gerjo Stegeman

Hoogeveen TV zendt dit seizoen weer zoveel mogelijk wedstrijden van 4e divisionist VV Hoogeveen live uit.

Aanstaande zondag wordt het duel tussen Hollandia en Hoogeveen live uitgezonden. De uitzending begint elke week om 13.40 uur met een voorbeschouwing met beide trainers. ’s Avonds zijn er via Hoogeveen TV tevens een samenvatting en reacties van beide partijen te zien.

Hoogeveen TV kun je vinden via het YouTube-kanaal Hoogeveen TV. Hieronder de link naar de wedstrijd van zondag. Het is handig om je (gratis) te abonneren op Hoogeveen TV, zodat je meldingen kunt krijgen over bijvoorbeeld het moment waarop een uitzending begint of als er samenvattingen/reacties zijn geplaatst.

Hoogeveen_TV_1.JPG

Bron: Hoogeveen TV