Hollandia met een ruime voldoende langs Heino.

Heino

Kevin Reimink
Assist: Enes Kar
Sten Rosendal
Kevin Rodderhof
Marius Deckers
Rick Vreeswijk
Tristan Weertman
Stan Heetkamp
Jesse Kruiper
Daan v/d Eykel
Luc Fakkert
Tristan Weertman
Kay Ruiter
Kevin Roddenhof (penalty)
Omar Nait Aicha (intikker)
Tim Lenferink

4e Divisie A

29 januari 2023 14:00

R. Wiedijk

Sportpark De Kampen
Stationsweg 10
8141SC
HEINO
tel. 0572-392033

Door: Peter van Lobberegt

In de eerste helft was het de ontketende Daniël Meijers die de handen van de toeschouwers op elkaar kreeg. Hij scoorde in de 7e minuut met een prachtige omhaal in het kruis de 0-1.  In de 18e minuut deed Daniël het nog dunnetjes over, Bart Spil werd onreglementair gestopt door een Heino verdediger. Scheidsrechter Wiedijk paste goed de voordeelregel toe en Daniël Meijers schoot de bal langs de uitstekende doelman Kevin Reimink. Hollandia dat met goed spel acteerde als een ploeg en gaf biets weg en bleef gevaarlijk op de helft van Heino voetballen. De score had in deze fase hoger kunnen uitvallen echter doelman Reimink was en bleef een sta in de weg.

De tweede helft ging Hollandia op dezelfde voet verder met prima voetbal. Heino dat het wel probeerde werd wat meer op de helft van Hollandia gesignaleerd echter de verdediging bleef moeiteloos overeind. In de 83e minuut was het invaller Kevin Roddenhof die de toegekende strafschop langs Dirk Bakker schoot. Heino probeerde in de resterend minuten nog een gelijkmaker te forceren maar gaf in die drang zoveel ruimte achter weg. Invaller Omar Nait Aicha wist er wel raad mee en bracht op randje buitenspel de eindstand op 1-3 voor Hollandia.

Hollandia: Dirk Bakker, Denzel Inyamah, Delano Woud, Joep Rive, Enes Kar, Dennis Jansen (80e Omar Nait Aicha), Michael Lanting, Romeo Fecunda, Daniël Meijers (90e Dirk de Jong), Bart Spil en Mouad Ben Chekh.

Zaterdagavond 4 februari komt Be Quick 1887 op bezoek in het Julianapark deze wedstrijd begint om 19:00 uur.