Club van 100

Aanleiding: Wij zijn er natuurlijk trots op dat Hollandia nog steeds op hoog amateurniveau presteert. Maar in het verlengde hiervan zouden we graag zien dat dit hoge amateurniveau “verenigingsbreed” wordt bereikt. En hier is juist nog veel te doen. Een ieder die Hollandia en warm hart toedraagt ziet dat voor verenigingsaccommodatie, kantine en terreinen een inhaalslag gemaakt moet worden en verenigingsactiviteiten, zoals jeugdtoernooien etc. een goede ondersteuning verdienen.

Wat willen we: We willen de vereniging een extra impuls / meer financiële armslag geven voor onderhouds-en verenigingsactiviteiten (o.a. jeugd en overige elftallen), waardoor ook hier het Topklasse niveau gehaald kan worden.

Hoe willen we het gaan doen: Om deze inhaalslag mogelijk te maken vragen we een ieder die de club een warm hart toedraagt een financiële bijdrage van €50,–per seizoen.

Wat krijgt u er voor terug: Zoals gezegd: een accommodatie met uitstraling op 3e Divisie niveau en meer aandacht voor jeugdactiviteiten. Daarnaast wordt een ieder die deze activiteit steunt als lid van de club van 100 vermeld op het grote clubbord in de kantine. Verder streven we naar meer transparantie binnen de vereniging: Het geld wordt op een speciaal daarvoor bestemde rekening gestort en jaarlijks wordt door de initiatiefnemers uitleg gegeven over de geldbesteding.

Tot slot: Hoewel we natuurlijk beseffen dat dit niet van de ene op de andere dag geregeld zal zijn is de club van 100 een goed en structureel initiatief om hier vorm aan te geven. We hopen dan ook dat jullie niet ‘aan de zijlijn’ blijven staan en het initiatief breed gesteund wordt door een ieder!

Vul het aanmeldformulier in om lid te worden van de Club van 100.