Hollandia biljart gerenoveerd.

6 april 2023 10:00

Rob Heus en Harry Ramkema

Vandaag werd bij Hvv Hollandia de biljarts voorzien van nieuwe lakens onder de bezielende leiding van onze bestuursleden van de ontspannings vereniging HVV Hollandia. Door de heren Rob Heus en Harry Ramkema werd dit op korte termijn voor elkaar gemaakt.
Wij willen de Club van 100 danken voor hun bijdrage.
Ook zijn er ook nieuwe speelballen geleverd, geschonken door de Heren Kees Ruiter Groente en Fruit met een zaak in Enkhuizen en bekend van de markten en Elle Mol jr van het Sportcafe Zwaag en de Harmonie in Oosterblokker
Ook heeft Feller biljarts een flinke duit in de pot gedaan zodat de voormalige cracks op het groene veld ook hun partij op het groene laken kunnen etaleren .

Biljart_6-4-2023.jpg
Bron: HVV Hollandia