Hollandia wil verder met Lars Keppel

1 februari 2024 22:15

Erik Oudshoorn

Het bestuur van HVV Hollandia is verheugd te kunnen melden dat het een principeakkoord heeft bereikt met Lars Keppel voor een nieuw tweejarig contract als hoofdtrainer.
Een aantal details moet nog worden uitgewerkt. Hoewel nog niet zo lang in het bezit van het UEFA A-diploma, heeft de gedreven 38-jarige oefenmeester uit Krommenie in zijn eerste seizoen in het Julianapark tot nog toe aangetoond de clubcultuur van Hollandia goed aan te voelen.

Lars_Keppel-Woud.jpg
Ofschoon de resultaten nog wat wisselvallig zijn speelt de hoofdmacht attractief aanvallend voetbal. Bovendien worden er regelmatig jeugdspelers uit eigen opleiding ingepast. Reden voor het bestuur, alsmede de Technische Commissie, om hem het vertrouwen te geven en een contract aan te bieden tot 1 juli 2026.

Het bestuur.
Bron: Het bestuur HVV Hollandia