Opendag HVV Hollandia & AFC Ajax

13 februari 2024 10:45

Beste ouder en jeugdig voetbaltalent,

Wij betreuren het zeer dat wij onze Open Dag op zondag 4 februari moesten uitstellen. Tevens dat wij niet in staat waren op zo’n korte termijn u persoonlijk daarover te informeren. Onze welgemeende excuses daarvoor. Het zal ongetwijfeld een teleurstelling zijn geweest voor uw zoon of dochter. Voor hem of haar hebben we goed nieuws: de Open Dag, met de medewerking van Ajax, vindt nu plaats op zondag 3 maart.

Van 10:00 tot 11:00 jaargangen 2015 t/m 2017

Verzamelen/melden in de kantine uiterlijk 09:50.

Van 11:30 tot 12:30 jaargangen 2012 t/m 2014

Verzamelen/melden in de kantine uiterlijk 11:20.

Tot die tijd zijn wij in de gelegenheid om aan alle formaliteiten te voldoen. Die verplichte gang van zaken was ook de reden waarom we de Open Dag op 4 februari moesten afgelasten. Volgens het tamelijk nieuwe reglement Externe Scouting van de KNVB is elke organiserende club van een Open Dag verplicht twaalf dagen van tevoren de vereniging van de aanmelder te informeren over zijn of haar deelname. Dit op straffe van een hoge boete. Als er veel aanmeldingen zijn, en dat was in ons geval zo, is dit voor elke (amateur)vereniging zonder een professioneel apparaat een heidens karwei. We zijn erover in gesprek gegaan met de KNVB of dit niet anders kan, maar daartoe moet het reglement worden gewijzigd. Het gevolg was dat wij in tijdnood kwamen. Er meldden zich zelfs twee dagen voor de Open Dag nog jonge voetballertjes aan. We hebben nu tijd om alles volgens de regels te organiseren en een sluitingstermijn in te stellen. Wij moeten u helaas vragen om uw zoon of dochter bij voorkeur voor 20 februari via het aanmeldformulier opnieuw op te geven. Dan zorgen wij voor een onvergetelijke Open Dag.

Heeft u vragen? Dan kunt u deze e-mailen naar [email protected].

Inschrijfformulier

opendag.png