Droom je ervan om in de jeugdopleiding van Hollandia te spelen? Groei NU samen met ons!

26 maart 2024 12:45

Hollandia is bezig met het uitbreiden van haar jeugdselectieteams. Als je geboren bent in 2008, 2009, 2010 of 2011, momenteel speelt op hoofdklasse niveau (of hoger) en binnen een straal van 35 km van het Hollandia complex woont, kun je via onderstaande link een stage aanvragen. Vergeet niet om je club te informeren over je stageaanvraag, aangezien dit verplicht is volgens de externe scoutingregels van de KNVB.

HVV Hollandia is onlangs uitgeroepen tot de 6 beste amateurclub van Nederland, deels vanwege onze geweldige jeugdopleiding. We zijn er trots op dat onze selectieteams op divisieniveau spelen tegen bekende profclubs. Bij HVV Hollandia krijgen talenten uit de regio graag de kans om zich te ontwikkelen richting ons eerste elftal. Interesse? Klik op deze link en vraag je stage aan: https://forms.gle/BzrAZUWNBUe4UK1V8

Welk_type.jpg

Bron: HVV Hollandia