Seizoenkaart Hollandia

18 juni 2021 17:00

Sara Kluft

Natuurlijk is het nog afwachten wanneer er weer met publiek mag worden gevoetbald maar het bestuur van Hollandia komt toch met een leuke aantrekkelijke actie om het voor iedereen betaalbaar te houden en introduceren daarom de Seizoenkaart!

U kunt met een Seizoenkaart genieten van 17 thuiswedstrijden (competitie) voor 17 t/m 64 jaar      € 75,00
65+ en jongeren van 12 t/m 16 jaar € 40,00
Wilt u Hollandia nog een beetje extra steunen dan kunt u donateur worden voor:
17 t/m 64 jaar € 90,00, 65+ € 70,00
Een lidmaatschap-, donateurs- of seizoenkaart is exclusief TOTO KNVB Beker wedstrijden. Hiervoor gelden andere toegangsprijzen.
Zoals altijd zal bij al onze donateurs de lidmaatschapskaart thuis worden bezorgd.
De seizoenkaart wordt verkocht in de kiosk.
Eerder bestellen kan, neemt u dan contact op met Sara Kluft 06-13597421 of via [email protected]

Het bestuur wenst u veel sportplezier en zien u graag terug op de velden van HVV Hollandia

Bron: HVV Hollandia