Hollandia O21 goed van start tegen Be Quick 1889 4-3 (1-3)

HVV Hollandia O21-1

Be Quick 1887 O21

Per Eggens (schot)
Sem Rozema (penalty)
Guus Broekema (schot)
Pim Rive
Julian Vos
Guus Broekema
Silve van der Wal

Divisie 4 A

14 januari 2023 16:00

E. Koning

Sportpark Juliana
Nieuwe Wal 2
1621MB
HOORN NH

Hollandia O21 is na de winterstop goed uit de startblokken gekomen. Be Quick uit Groningen was de tegenstander en meteen aangaven dat ze de lange busreis niet voor niks hebben gemaakt. Toch liep de wedstrijd anders, gelukkig, alhoewel, Hollandia begon goed en kwam snel op voorsprong via centrumspits Seizaar Atroshy. 1-0. Hollandia wilde meer en kreeg na de voorsprong nog een aantal grote kansen maar het was Be Quick die de eerste de beste kans (penalty) feilloos binnenschoot. Het leek een incident maar door laconiek verdedigen kwam Hollandia al snel op een 1-3 achterstand. Welgeteld drie kansen voor de gasten uit Groningen en die allen verzilverd werden. 1-3 rust.
Hollandia was aangeslagen maar kwam
furieus uit de kleedkamer en voordat de toeschouwers langs de lijn stonden was het alweer 3-3. Seizaar scoorde binnen twee minuten twee mooie doelpunten en het leek erop dat Be Quick aangeslagen was en het was wederom Seizaar Atroshy alias de doelpuntenmachine die de 4-3 binnenschoot na een prachtige aanval. Het doelpunt werd samen gevierd met zowel de spelers als de technische staf!
Eind goed al goed zou je kunnen zeggen maar we hebben het ons zelf niet makkelijk gemaakt. De drie punten in 2023 zijn binnen en we gaan weer op naar de volgende wedstrijd. Dat zal zijn tegen het grote IJsselmeervogels uit. Aanvang 12:15!
Tot dan!
2023-01-17.png