ADO'20 1 (zon) - HVV Hollandia 1

Oosterweg 4 C
1968KM
HEEMSKERK

Na twee weken vakantie speelde HVV Hollandia in op het Sportpark de Vlotter in Heemskerk een oefenwedstrijd tegen het naar de tweede divisie gepromoveerde ADO’20. In een aantrekkelijke eerste helft was ADO’20 en HVV Hollandia in evenwicht en werd er niet gescoord.

De tweede helft was gezien het balbezit van ADO’20 de betere ploeg, het opende in de 5i8e minuut de score uit een afgeslagen corner. HVV Hollandia kreeg kansen op de gelijkmaker. Via Luke Abelskamp die een door gekopte bal van Stan Prins met een halfvolley over het ADO’20 doel schoot. Tegen het einde kreeg Stan Prins na een foutje van de ADO’20 doelman de kans van de wedstrijd maar zag zijn inzet net langs de verkeerde kant van de paal naast gaan. In de allerlaatste seconde werd invaller-doelman Jesse Vink nog gepasseerd.

Zaterdag 12 augustus wacht weer een tweede divisionist, VV Katwijk is dan de tegenstander van HVV Hollandia. De wedstrijd op Sportpark de Krom begint om 12:00 uur.