Hollandia vergeet te scoren in Hoogland.

Hoogland (zon)

HOOGLAND
tel. 033-4801915

Door: Peter van Lobberegt

Hollandia speelde afgelopen zondag weer een prima partij in en Tegen Hoogland, vooral in de eerste helt was het Hollandia wat de klok sloeg. Maar Hollandia kwam niet tot scoren en zoals een oude voetbalwet staat dat je kan rekenen op een tegendoelpunt. En dat gebeurde ook op slag van rust, Finn van Kommer schoot de bal in de 42e minuut achter de kansloze Dirk Bakker.

Hollandia begon waar het in de eerste helft mee gestopt was, in de 54e minuut was het de hardwerkende Luke Abelskamp, die na goed doorzetten de gezien het spelbeeld verdiend gelijk maakte. Na de gelijkmaker kwam de wedstrijd meer in evenwicht met twee ploegen die allebei vol voor de winst gingen. Maar beide niet tot scoren kon komen en Hollandia zijn trainer in de slotfase met tweemaal geel uit het veld gestuurd zag worden door scheidrechter Barry Huizinga. Lars Keppel heeft een wedstrijd uitsluiting gekregen en zal de komende wedstrijd vanaf de kant moeten toekijken.

Hollandia: Dirk Bakker, Delano Woud, Mees Manshanden, Sem Biezen (71e Youssef Chaali), Luke Abelskamp, Dennis Jansen (88e Dirk de Jong), Niels Koster (88e Jim Broers), Jesse Koeman (71e Daniél Meijers), Enes Kar, Encho Margaritha en Bart Spil.

Zaterdag 4 november komt het Amsterdamse WV-HEDW op bezoek in het Julianapark, deze wedstrijd begint om 18:00 uur.