Hollandia – AFC’34 2-1.

AFC'34 1 (zon)

17 augustus 2019 18:00

In een leuk duel boekte Hollandia zijn tweede overwinning in de voorbereiding tegenstander vanavond was de eerste klasser AFC’34 uit Alkmaar. Hollandia kwam in de 15e minuut op een 0-1 achterstand door een knap ingeschoten vrije trap. Mukhtar Suleiman bracht zes minuten later Hollandia op gelijke hoogte 1-1 wat tevens de ruststand was.

De tweede helft was Hollandia wat sterker dan de Alkmaarders waarbij Sonny Pronk met een hakbal dicht bij een treffer was. In de 90e minuut was Luke Abelskamp attent in het strafschopgebied en schoot Hollandia op de valreep naar de tweede overwinning in de voorbereiding.

De volgende wedstrijd speelt de Anand Jagdewsing equipe tegen Always Forward zaterdag 1, de wedstrijd in het Julianapark wordt donderdag 22 augustus om 20:00 uur gespeelt.