Hollandia pakt de eerste periode titel in Meppel.

MSC/Amslod (zon)

Ronan Zwaagstra
Remco van Keulen
Hidde Bakker
Thom van Lingen
Detmer Kraakman
Mathijs Verheul
Jordy Veenstra
Oussama El Mansouri

Hoofdklasse A

16 november 2019 18:00

Hollandia speelde gisteravond de inhaal wedstrijd tegen MSC/Amslot, na een slordige eerste helft herpakte Hollandia zich en werd de gevaarlijkste ploeg. De vele mogelijkheden om te scoren werden echter niet benut, zo bleef het bij waar de wedstrijd  mee was begonnen. Deze uitslag was genoeg om de eerste periode titel binnen te halen, MSC/Amslot was content met het behaalde punt gezien de stand op de ranglijst.

A.s. Dinsdag 16 november speelt Hollandia zijn tweede wedstrijd in de knock-out fase van de districksbeker tegen de huidige koploper in de 3e klasse A. JVC, deze wedstrijd begint om 20:00 uur in het Julianapark.

De volgende competitiewedstrijd brengt ons zondag 24 november naar Sportpark de Kuil in Bussum waar SDO te tegenstander is, deze wedstrijd begint om 14:00 uur.