Hollandia geen schim van afgelopen woensdag.

Be Quick 1887

Rico Cordes (schot)
Djami Leidelmeijer
Daniel Teune
Gertjan Liewes
Mats van der Weel
Rico Cordes (schot)
Nagesh Amatsaleh
Stan Kristerius
Ivan Spijkstra
Mohammed Abdul Karim
Tim Deelen

Hoofdklasse A

7 april 2019 14:00

De heer M. Eijgelsheim

Vanmiddag had Hollandia een collectieve offday tegen het Groningse Be Quick 1887, het liep op een kwartier voor rust na, achter de feiten en de Groningers aan. Er werden teveel vaste waarden gemist door diverse omstandigheden, blessures en schorsingen.

De eerste helft werd in een zonnig Julianapark een vrij saaie met als hoogtepunt het doelpunt van Rico Cordes in de 17e minuut, deze was echter voor de Groningers. Tussen de 38e en de 43e minuut schiep Hollandia nog enkele kansen, deze werden echter teniet gedaan door Robert Smit aan Groningse zijde.

De tweede helft was van Hollandia zijde niet om aan te gluren onnodig bal verlies, verkeerde keuzes hielpen Be Quick 1887 aan een ruime overwinning in het Julianapark. Via doelpunten van Mats van der Weel (73e min 0-2) en Rico Cordes (80e min 0-3) werd de terug reis naar Haren (Groningen) voor de mannen van trainer Steven Wuestenenk een plezier rit.

Hollandia likte zijn opgelopen wonden in de hoop dat alle blessures en schorsingen snel zullen verdwijnen. Volgende week weer een thuiswedstrijd tegen Alcides deze wedstrijd begint zoals gewoonlijk om 14:00 uur in het Julianapark.

Hollandia: Nick van Santen, Thomas de Jong, Daan Buurman, Hassan Aanzi (46e Luke Abelskamp), Genairo Promes, Sven Deen, Nick Kuin, Tom Overtoom (78e Ali Hassan Nasir), Jay Simons, Mark Zwagerman en Pieter Mulder (62e Adname Beneissa).