Hollandia en Alcides in evenwicht.

Alcides

Bram Komduur
Olaf de Grip
jasper Bos
Bram Komduur
Brecht van Zomeren
Ryan Luyckx
Dean Lourensz

Hoofdklasse A

14 april 2019 14:00

B. (Badr) Benlamkaddem

In een matig bezocht Julianapark speelde Hollandia tegen zijn naaste concurrent op de ranglijst een wedstrijd zonder doelpunten. Hollandia had gezien de kansen recht op de drie punten maar winsten deze niet te verzilveren. Hollandia miste acht spelers door blessures en schorsingen. De complimenten gaan uit naar het team dat trainer Charles van Altena in het veld bracht.

Hollandia begon de eerste helft met enkele kansen op het doel van Danny Bos van Alcides, deze werden echter door de verdediging van Alcides teniet gedaan. Met gelegenheids linksbuiten Tom Overtoom die in de eerste helft veel werk verzette, werkte het gehavende Hollandia een bevredigende eerste helft af.

De tweede helft had Alcides meer balbezit dan Hollandia, maar kon echter dit niet omzetten naar doelpunten door prima werk van de Hollandia verdediging. Ondanks dat het middenveld een domein werd van Alcides bleef Hollandia gevaarlijk en schiep zich diverse kansen tegen de ploeg uit Meppel. Hollandia bleef vanmiddag steken op een 0-0, maar mag dit als compliment beschouwen door het harde werken dat met vanmiddag in het Julianapark met een matige steun van haar supporters op de mat bracht.

De volgende wedstrijd wordt gespeelt op paaszaterdag 20 april in Huissen tegen de plaatselijke RKHVV, deze wedstrijd begint om 18:00 uur.

Hollandia: Nick van Santen, Bart Groot, Daan Buurman, Sven Deen, Nick Kuin, Tom Overtoom (77e Genario Promes), Mark Zwagerman, Mike Soepboer (24e Jordy Beekhof), Kevin Giele, Pieter Mulder en Nasir Ali Hassan.