Hollandia IJFC 2-0

Groep 1 4e ronde

20 februari 2020 20:00

de heer G. D'Onorio

Hollandia door naar de volgende ronde na een overwinning op de zaterdag 2e klasser IJFC uit IJsselstein, de wedstrijd werd door de erbarmelijke omstandigheden verwezen naar het kunstgrasveld.

Hollandia kwam op voorsprong in de 37e minuut door een doelpunt van Nick Kuin op aangeven van Milan Vissie. Invaller Luke Abelskamp maakte in de 70e minuut het karwei af met een knappe goal op aangeven van Mukthar Suleiman en bracht daarmee de 2-0 en Hollandia naar de laatste 16 in de districksbeker.

Dinsdag 25 februari speelt Hollandia een oefenwedstrijd tegen Telstar in het Rabobank IJmond stadion, Minister van Houtenlaan 123, 1981 EK Velsen-Zuid.