Vanavond speelde Hollandia zijn tweede oefenduel Jong FC Volendam onder strikte corona maatregelen.

Jong FC Volendam 1 (zon)

Sven Deen (schot)
Mark Zwagerman (intikker)

17 juli 2020 19:00

de heer J. Jensch

Er werd gespeeld in gedeelten. Het eerste gedeelte van de wedstrijd startte Hollandia bijzonder sterk. Door Doelpunten van Sven Deen 1-0 en Mark Zwagerman 2-0 en 3-0 was de wedstrijd bijna gespeeld. Niets is minder waar tijdens oefenduels, de jonge Volendammers kwam knap terug en wisten vlak voor tijd de winnende treffer te scoren 3-4. De mannen van Anand nemen twee weekjes een klein beetje gas terug en trainen nog maar twee maal in de week.

Het volgende oefenduel brengt ons naar Amsterdam waarop 1 augustus AJAX zaterdag 1 gastheer is op het sportpark de Toekomst, deze wedstrijd begint om12:00 uur.