Hollandia wint met 5-1 van Ajax Am.

Ajax ama 1 Zat. 1

Sonny Pronk (kopbal)
Sonny Pronk (kopbal)
Assist: Sven Deen
Sven Deen (schot)
Anouar Moussa (intikker)
Sven Deen (scrimmage)
Bart Spil (schot)

1 augustus 2020 12:00

de heer J. Smit

In een aantrekkelijk duel vanmiddag gaf de Anand Jagdewsing equipe zijn visite kaartje af voor het maximale aantal bezoekers van 200 bezoekers in het Julianapark. Er was meer belangstelling, echter de beveiliging van Smile Security was onverbiddelijk. Ook de maximale 250 bezoekers werden verzocht om geheel volgens de RIVM/KNVB regels zich schriftelijk te melden voor een eventueel vervolg onderzoek in deze Corona tijd.

Goed, en nu de wedstrijd, Hollandia was vanmiddag oppermachtig tegen de amateurs van Ajax die het aankomend seizoen net als Hollandia op zondag in de derde divisie zaterdag gaat acteren. Door twee knappe kopballen van Sonny Pronk stond er op het score bord 2-0 voor Hollandia door een blunder van doelman Brian van der Werff kwam Ajax nog terug. maar door doelpunten van Sven Deen 3-1, 4-1 en een doelpunt van Bart Spil werd het vanmiddag duidelijk dat Hollandia de betere ploeg was. Het bezorgde Ajax am. een vervelende terug reis naar de Toekomst. De wedstrijd stond onder de uitstekende leiding van de heren Jan Smit, Joseph Appel en Peter Fokker.

In het oefenprogramma neemt Hollandia op woensdag 5 en zaterdag 8  augustus deel aan het ADO’20 toernooi in Heemskerk. De aanvang op woensdag 5 augustus is 19:45 uur en op zaterdag 8 augustus om 13:45 uur.