Blauw Geel'38/JUMBO (zon) - HVV Hollandia 1 (zon)

Blauw Geel'38/JUMBO (zon)

Robin Voets (schot)
Koen van der Zanden (schot)
Vince Duits (intikker)
Vince Duits (schot)

3e divisie B

7 november 2021 14:00

L. van Leeuwen

Sportpark Prins W. Alexander
Prins Willem Alexander Sportpark 24
5461XL
VEGHEL

Veel werk komende week voor technische staf.

Hollandia beleefde een volkomen offday in Veghel tegen zijn naaste concurrent in de onderste regionen van de 3e divisie. Hollandia werd van het veld gecounterd en verloor terecht met ruime cijfers (4-0) van Blauw Geel‘38/Jumbo. Geen enkel excuus kon worden aangewend Hollandia grossierde de gehele wedstrijd met foute aannames, veel balverlies en verkeerde keuzes.

Blauw Geel‘38/Jumbo speelde het slim met een compact middenveld en de snelle verplaatsing van de bal diep in de Hollandia verdediging. Nick Kuin en Niek Reus konden beide nog op de doellijn redding brengen, in de 35e minuut was het toch raak voor Blauw Geel‘38/Jumbo, Robin Voets scoorde de 1-0 voor de thuisclub.

Tot een kwartier na de thee gebeurde er helemaal niets, in de 61e minuut was het Koen van der Zanden die uit weer een snelle counter de 2-0 op het scorebord bracht. Trainer Anand Jagdewsing bracht enkele wissels aan een stuurde Nick de Wit naar de punt van de aanval. Ook deze omzetting kon niet verhinderen dat Blauw Geel‘38/Jumbo met twee snelle uitvallen scoorde Vince Duits in de 75 e en in de 90e minuut de genade klap, die eigenlijk al eerder was gegeven aan Hollandia. Hollandia droop af en in de rit terug naar Hoorn was het de gehele weg doodstil in de bus.

Er is voor de technische staf veel werk te verrichten komende week om de neerwaartse spiraal te doorbreken. De komende thuiswedstrijd tegen Westlandia lijkt mij een kans daartoe, de mannen hebben tijdens deze thuiswedstrijd echt de support nodig. De wedstrijd begint om 14:00 uur.

Hollandia: Joey Wiese, Niek Reus (71e Jesse Wenners), Nick de Wit, Marijn Ploem, Daan Buurman, Sem Biezen (46e Jay van Ooijen), Joep Rive (51e Mark Zwagerman), Sven Deen (85e Alpha Kashama),  Nick Kuin, Boyd Steven, Bart Spil.